woensdag 29 augustus 2012

Goed gegaan

Mijn vorige blogbericht is alweer een week geleden. Vlak nadat ik het plaatste ging ik naar het Onze Lieve Vrouwe in Amsterdam, voor een informatiebijeenkomst over de operatie van mijn moeder. Aan het einde van de dag wisten we dus precies wat er zou gaan gebeuren de volgende dag. De reacties over mijn vaders schilderijtjes stroomden binnen, en dat was een welkome afwisseling. Hij ging bijna naast zijn schoenen lopen!
De volgende dag was ontzettend spannend, maar gelukkig kregen we na 5 uur het verlossende telefoontje dat alles goed is gegaan. Ze heeft  een nieuwe ring bij haar hartklep gekregen en de rest zag er goed uit. Revalidatie duurt natuurlijk nog even, maar elke dag gaat het een beetje beter.
We besloten om de laatste dagen van de vakantie toch maar even weg te gaan, ondanks de slechte voorspellingen van het weer. We gingen naar Epen, Limburg, altijd zo lekker! We stonden helemaal alleen op het tentenveld, met een prachtig uitzicht op de heuvels van het mooie Limburgse landschap. We hebben gefietst, gewandeld en bij de koeien gekeken, die vrijwel naast ons stonden. Zondag regende het de hele dag en was manlief jarig. We zaten uren in het super gezellige restaurantje 'Moeder de Gans. Met ballonnen, taart en een nieuw fietsblad op de iPad was het toch nog een geslaagde verjaardag.
Het onaangename met het aangename combineren; Op weg naar het Onze Lieve Vrouwe even langs de markt. En opeens vond ik de huizen zo mooi!
De dag dat mijn moeder werd geopereerd, gingen we naar Bataviastad.


Eten bij Moeder de Gans en een begin van een tas...
De tent, naast het weiland

En thuisgekomen een tekening voor opa en oma...



Share on TumblrPin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten