dinsdag 20 augustus 2013

Vakantiekiekjes

De vakantiekiekjes heb ik nog even gelaten, zo kan ik nog lekker even nagenieten...


We reden rustig van a naar b, zonder te weten waar c was. Heerlijk! 


Ons busje hadden we vlak voor vertrek klaar! Er zit een nieuw keukentje in en de gordijntjes moesten nog worden opgehangen. Het tasje maakte ik tijdens het rijden. 


Alle dagen prachtig weer, en dat in Duitsland! Voor ons uniek! 
En ik hoor iemand zeggen: huh, tent, je was toch met de bus? Klopt, maar we misten de charme van de tent, dus zetten we hem toch even op.

We hebben dus best heel erg genoten! Heel veel gefietst, gezwommen, maar ook veel gehaakt. 




Share on TumblrPin It!

9 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's en een leuk verslag, en zo leuk te zien hoeveel home made spulletjes je bij je hebt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke vrolijke foto's weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van vast een heerlijke vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's!!! Ze zijn net zo kleurrijk als je hele blog!!!
    Fijn om naar te kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for visiting our country♥♥♥
    XO,
    Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk busje hebben jullie! Ziet er allemaal zo mooi en vrolijk uit...maar slapen in een tent blijft gezellig! Nog even fijn nagenieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vakantie! Ik wordt er zeer vrolijk van! GENIETEN met hoofdletters!

    BeantwoordenVerwijderen