zaterdag 26 oktober 2013

Haken, kleur en een huis vol geluk

Een huis vol geluk...


Vorige week kwam Claire gezellig op de koffie. Ze maakte kiekjes (rara welke zijn het?) en liet me een blik door haar filter zien. Ik zag hoe belangrijk het is om de tijd te nemen om je creaties vast te leggen, iets waar ik veel te weinig aandacht aan besteed.


Ik stofte mijn oude spiegelreflex camera af en bekeek mijn huis opeens met heel andere ogen!


Kasten, banken en gordijnen moesten wijken voor dat ene mooie doorkijkje. 


... en het bevalt prima! 

Share on TumblrPin It!

15 opmerkingen:

  1. Schitterend zijn je foto's!!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's!! Het is ook een kunst om alles zo mooi vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the pictures and colours !! So full of inspiration !
    xEva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!
    Het is best wel een kunst om alles mooi vast te leggen, maar dat heb jij top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!
    Geniet ervan!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg!
    Heb je daar nou een vliegengordijn gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Het klopt, er zijn zoveel mooie manieren om je creaties te fotograferen, maar ik doe het ook nooit. Eigenlijk heel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's, daar krijg je gewoon energie van! Het kost misschien wat meer tijd (en moeite) maar het resultaat mag er zeker zijn. Dankje voor deze inspirerende plaatjes!

    Groetjes en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes,abraços do Brasil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Ook leuk hoe je er een collage van maakt met tekst. Wat ik me afvraag gebruik je daar een gekocht software programma voor of ken ik picasa niet goed genoeg? Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's....dat zou ik ook wel willen kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen