donderdag 29 november 2012

Knutselochtend

Na een gekke avond waarop ik heel veel wilde doen, maakte ik vanmorgen alles wat ik in mijn hoofd had in een soort sneltreinvaart.

Het oude kastje in de woonkamer vond ik zo donker aan de voorkant dus maakte ik gehaakte knoppen. Erg vrolijk word ik ervan!

Ik zie heel vaak prachtige papieren bloemen overal verschijnen. In een oude Knippie vond ik ze terug. Ik heb ze gemaakt van 5 servetten. Vouwen, knippen en uitvouwen, zeer eenvoudig!
Patronen volgen nog.

Verder hebben we onze gebroken witte muren wit geschilderd, alsof de zon opeens de hele dag schijnt, heerlijk!

En ik ben weer verder gegaan met het dekentje waar ik een paar weken geleden aan begon. Ik haak met naald 3,5 en het schiet niet erg op, dus een soort slow food maar dan slow crochet:)

Omdat ik dit bericht per ongeluk zonder een waarschuwing had verwijderd, heb ik hem nog een keer geplaatst, met de reacties als foto erbij. Tip als je blogger op iPad gebruikt en een foto wil verwijderen; je verwijdert dus gelijk het hele bericht!











Share on TumblrPin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten