donderdag 29 november 2012

3 op een rij

Zo gaat dat blijkbaar. Drie blogberichten achter elkaar.
Dat komt zo: de ene was gepland, de andere verwijderde ik per ongeluk en dat vond ik zo jammer dat ik alles nog een keer plaatste en de derde kwam door mijn dochtertje. Ze vindt de hartjesslinger zo mooi dat ze er de hele tijd mee wilde spelen. Om zichzelf, om mij en ten slotte ook om de sleutel van de kast. Daar hing ze eerder al een groene kralenketting om en een restje geruit tafelzeil. Ik vond het zo mooi staan dat ik er een foto van maakte. En tegelijk ook om onze nieuwe bank te presenteren:)


Share on TumblrPin It!

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor die slinger. Ik doe nou ook een poging om te leren haken. Het lukt aardig.. :)
    En die bank, heel mooi én handig. Wij hebben ook zo een. Als er vriendjes of vriendinnetjes blijven eten is er altijd plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf jullie bank sas! Gezellig zitten zo! X cieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil nu ook zo'n gezellige deur !!! leuke bank ! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen