vrijdag 17 augustus 2012

Kamertje kind

Het kamertje is klaar. Een muur is geel en dat maakt dat de foto's ook wat gelig zijn. Het zonnetje scheen vanmorgen zo gezellig, dat ik er maar gelijk een paar foto's van hem geschoten.
Vlaggetjes zijn van Colorique. Ik had ze eerst om een klamboe genaaid. De klamboe is weg want de katten hingen er steeds in te bengelen. 
Het schilderijtje heeft een goede vriendin gemaakt. Van dit schilderijtje hebben we een geboortekaartje laten drukken en grappig genoeg kregen we bij de kraamvisite een schilderijtje dat van het kaartje was gemaakt.
Ik wilde heel graag een Biedermeier kast, maar ons trapgat is te klein, en toen ik er een vond die uit elkaar kon, vond manlief het toch eigenlijk heel vies, zo'n oud ding. Dus toch maar een Ikea kast. 



Share on TumblrPin It!

4 opmerkingen:

  1. Mooi vrolijk kamertje!!! Lekker zomers nu.

    Enne...oude kasten kunnen gewoon schoongemaakt worden hoor...haha. Vind de Ikea kast ook mooi hoor!!!

    Fijn weekend alvast! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saskia, allereerst bedankt dat je volger van mijn welog bent geworden, steeds weer een verrassing om een nieuwe naam te zien. Nu kwam ik ook biji jou kijken en zie een prachtig kinderkamertje, wat een mooie rustige sfeer en ook zo vrolijk van kleur. Ik zag allerleie leuke haaksels en kringloop vondsten, daar hou ik zelf ook zo van.
    Leuke links ook die ik allemaal graag zou wilen bekijken. Dus moet ik beslist weer eens terug komen. Fijn weekend gewenst van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen