zaterdag 2 april 2016

Een nieuwe start

Alles is haken


Zo heet mijn nieuwe boek en ik ben zo blij dat ik het eindelijk  met jullie mag delen! 

31 mei komt het boek al uit.

en 4 juni is de boeklancering in Zaltbommel, bij Wolplein




Er is nog meer nieuws:

"Haken bij Saar & Mien" gaat verhuizen naar een nieuwe site: 


Hier vind je alle informatie over de dingen die ik doe: haken en presenteren voor Koffie & Wol, boeken maken, workshops geven en wie weet wat nog meer. 

Ik hoop jullie daar weer te zien!

Dank voor het volgen van dit blog, 


-xxx- Saskia




Share on TumblrPin It!

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk Saskia! Gefeliciteerd met je eigen boek! Spannend he?! Gezellig zo met die kipjes (of vond je dat ook een beetje spannend? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kippen waren ontzettend tam! En ze pikte alle taartjes op :) weg aankleding! maar ze waren wel geweldig. groetjes saskia

      Verwijderen
  2. Super gaaf, Saskia! En wat een pracht van een voorkant, inclusief kippetjes, geweldig! :)
    Ik ga je volgen op je vernieuwde website, ben benieuwd.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! tof he die kippen!
      groetjes saskia

      Verwijderen
  3. Prachtige omslagfoto Saskia! Ga je volgen op de nieuwe site. Fijn weekend!
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met dit nieuwe boek. De voorkant is al heel mooi en ik ben nu heel nieuwsgierig naar de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je boek, mooie voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat het zo goed met jullie boeken gaat! Succes met de nieuwe website.

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Madelief, dit boek is alleen door mij gemaakt :)
      groetjes Saskia

      Verwijderen
  7. Superleuk, ik ben heel benieuwd naar je nieuwe boek!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het boek ziet er weer als een pareltje uit. :-)
    Tot op www.saskialaan.nl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe boek. De voorkant van het boek ziet er al gezellig uit!
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Saskia, heel gaaf, gefeliciteerd! :D
    Blijft deze blog nog wel bestaan?
    Tot op je nieuwe blog en wie weet bij Wolplein!
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen