woensdag 8 juli 2015

Dol op wol!



In het Inspiratiecentrum van Wolplein zou je gemakkelijk verliefd kunnen worden. Als je van wol houdt tenminste. 

En als je, zoals ik, dol bent op wol en op kleur, dan is liefde op het eerste gezicht zo gepiept!





Ik stond bij de “katoentjes”, de gemerceriseerde glimmende bolletjes pure inspiratie en ik zocht 20 kleuren uit waar ik meer dan een beetje blij van werd. Ik kwam erachter dat Katia een prachtige lijn heeft met precies de juiste nuances: Katia Capri. 





blauwe en groene tinten in overvloed












roze, rood en oranje die mooi op elkaar aansluiten






mmmm...








hoewel ik niet vaak grijs gebruik, kom ik hiervan wel in een romantische bui









tegenwoordig bewaar ik alle labels met een stukje garen eraan, als een soort trofee



Alles bij elkaar vind ik dit om op te vreten!!






Ik maakte eenvoudige rozetten in 3 kleuren:







staan leuk op je kussen, tas, jasje... 




Het patroon en de wol vind je hier!

Veel plezier!

-x-

Share on TumblrPin It!

17 opmerkingen:

  1. Lovely colors - great yarn !!!
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colors in this post. I love this yarn by the look of it. I invite you to share at my link up today and tomorrow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke frisse kleuren!! Mooi voor deze tijd van het jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Leuk de rozetten.

    Ik maakte kleurenkaartjes, dan kun je ze makkelijk bij elkaar bewaren en heerlijk kleurtjes bij elkaar zoeken voor nieuwe projectjes. Ze staan ook op mijn blog, misschien vinden jullie het wel leuk om een kijkje te nemen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke, zomerse kleurtjes!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren. Daar word je inderdaad blij van. Ben benieuwd wat voor leuks hier allemaal van gemaakt gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve onderzetters!
    Ik kan het patroon echter niet vinden op wolplein.
    De link werkt niet.

    Liefs, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annie, ik zal het aanpassen. Dit is de link
      http://www.wolplein.nl/blog/saskia-bekent-kleur-zomer/
      Veel plezier!
      Groejes Saskia

      Verwijderen
  8. Het zijn alvast kleurtjes om van te snoepen, heel fris ook!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig al die gekleurde bollen en mooie onderzetters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! Ik ben al begonnen om nog even voor een jarig nichtje een slinger te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk al die kleuren zeg, succes met je werk......................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn slinger is af. Ik ben zelf erg van blauw-wit, voor mijn nicht kan het niet bont genoeg zijn. Dankzij jouw inspirerende blog is ie hartstikke leuk geworden. Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Preciosas fotografias... los colores de los ovillos me encantan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zo al die kleurrijke bolletjes bij elkaar..

    BeantwoordenVerwijderen