maandag 13 april 2015

Mille colori gehaakt kinderrokje

Je kunt zomaar verliefd worden, dat bleek maar weer toen ik de bollen van Lang yarns in mijn handen had. 

Glitters, kleuren, het deed mijn hart sneller kloppen!




Ik haakte de bolletjes met naald 4



zodat ze lekker luchtig blijven. 






Mijn dochter wilde  hem direct aan, met de glittermaillot van Hema!







het model is eenvoudig te verkleinen of te vergroten





afgewerkt  met een ketting lossen en een paar kraaltjes uit de kralenbak




Of 



of bekijk de hele Koffie & wol aflevering!



Share on TumblrPin It!

8 opmerkingen:

  1. Wat n lief rokje staat haar goed!!! Jij kiest je kleuren altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia,

    Eigenlijk hoort mijn opmerking niet onder dit berichtje, maar ik heb net jullie nieuwe boek binnen gekregen en wil even laten weten
    dat ik er super blij mee ben! Wat een fantastisch boek weer en wat veel leuke, creatieve ideetjes, Bedankt!!!

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk rokje en wat een super garen. Deze kom bij de verzameling gehaakte rokjes.... Ik weet al wel dochter hier helemaal verliefd op zal worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke rokjes!!
    Helaas niet mijn ding om te haken maar heb wel twee prachtige dochters die alleen maar rokjes en jurken dragen. En dan het liefst voor mama niet de standaard rokjes. Zijn deze ook bij jou te bestellen ;).
    Ik hoor graag!

    vriendelijke groeten,
    Lavina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te leuk rokje, nu heeft mijn dochter maat 134-140, hoeveel lossen moet ik dan haken?

    BeantwoordenVerwijderen