vrijdag 27 maart 2015

Stoere stola gehaakt!

Stoer en een tikkie chique is deze omslagsjaal wel. 





Ik maakte hem van 100% acryl garen van Katia en werkte hem af met wol van Knit Collage en Phildar paillettes voor een bling bling- resultaat.  Een mooi lint doet het trouwens ook goed!






 en een fijn randje van Rico Essentials voor een chique finishing touch. 










Hij is zeer royaal en, ondanks de gaten, heerlijk warm!














 Ideaal voor de lente!






Zelf maken?



bekijk de aflevering van Koffie & wol:




veel haakplezier!!







Share on TumblrPin It!

13 opmerkingen:

  1. Leuk en die gaten opvullen dat vind ik echt een top idee.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lintje er in maakt het helemaal te gek !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk, vanaf hier wil ik je ook een groot compliment geven voor de super leuke filmpjes op vrijdag! Ik geniet er steeds weer van..super!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ai meu deus que coisas mais linda, adore tudo a cor, como vc fez , enfim tudinho rs


    baci


    http://fifiacrocheta.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke shawl is dat!! En leuk dat die doorrijg randen. Ik heb het ook al eens gedaan, maar dat was steeds net niet goed; te dik of bij een truitje, te zwaar. Dit is helemaal super!! En een heel gaaf geheel met je kleren (trouwens hele coole laarsjes!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is geweldig mooi! En hij ziet er ook zo heerlijk warm uit - prachtig gedaan weer! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat prachtig weer. En kijken bij wolplein zo blijmakend, prachtige materialen. En de youtubes koffie en wol zijn heerlijk, zet ze aan neem mijn kopje koffie erbij, ga aan de brei en haak en een huiselijker gevoel is er niet. Af en toe wel even onderbreken voor een boterhammetje met een soepje en dan gauw weer in de knusse stand. Ja en dan moet er soms ook nog iets huishoudelijks gebeuren. Yep.
    groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met welke dikte haaknaald begin je. De randen staan wel vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Saskia,
    Van harte dank voor het ter schikking stellen van het gratis patroon!
    Ik was er meteen weg van!
    Daar ik allergisch ben voor blauwe textielkleurstoffen ging ik aan de slag met een roze kleurenpalet!
    Je vindt de foto's op mijn blog: http://neleaandehaak.blogspot.be/2015/04/roze-stola.html
    Ik kijk al uit naar jouw nieuwe haakboek! Veel succes, Saskia! Ik ben alvast FAN! :)
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen