vrijdag 6 maart 2015

Koffie & wol

Maandenlang ben ik achter de schermen bezig geweest:

hakend, pratend, koffie drinkend...

maar vooral hakend! 








met vele prachtige garens die mijn hart sneller deden kloppen!




Ik haakte kilometers 




en nu mag ik het eindelijk van de daken schreeuwen!!





Koffie & Wol

Een programma vol inspiratie om te haken en te breien!!


En ik mag 'm presenteren!!


Meer weten? 

bekijk de 

en wil je niets missen?
abonneer je direct op ons 





Tot ziens!



Share on TumblrPin It!

14 opmerkingen:

  1. Wat spannend. Ik ga gauw kijken...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf Saskia! Veel succes met je programma Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt leuk, natuurlijk ga ik kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt helemaal blij van deze mooie kleurtjes. Ik ben geabonneerd op het kanaal en ben benieuwd.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou wat leuk zeg! gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk!!! Ik neem gelijk een kijkje :D

    Fijn weekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Saskia!
    Ik kom zeker regelmatig een kijkje nemen

    Groetjes, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk ga zeker kijken, ben benieuwd. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb me al ingeschreven. Ben heel benieuwd. Wens je waanzinnig veel succes maar ook plezier.
    geniet ervan, groet Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat onwijs, ontzettend leuk, Saskia! Heb net met ontzettend veel plezier de eerste aflevering bekeken: helemaal top! Meteen geabonneerd en kijk nu al uit naar de volgende aflevering! Liefs, Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Hallo I'am Chris!
    Dit is geen "spam"
    Ik stel voor dat je je blog Publiceer Door zich te registreren op de "directory internationale blogspot"
    De "directory" is 19 miljoen bezoeken, 193 land in de wereld! en meer dan 18.000 blogs. Kom bij ons, registratie is gratis, we vragen alleen dat u aan onze blog
    Heb je een prachtig blog die mijns inziens te worden geregistreerd In International Dictionary Blog. Je zal vertegenwoordigen verdienen
    Kunt u terecht op de volgende link en hoe uw blog Naam
    Url Blog
    Locatie van je eigen land actief zijn in Hoe sessie die zal worden toegevoegd aan het Land Lijst
    Aan de rechterkant, in de "groene lijst", vindt u alle landen en als je em klikt, ziet u de namen van de blogs uit dat land te vinden.
    Noodzakelijk om onze blog te volgen om uw registration.Thank u valideren voor uw begrip
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Gelukkig Bloggen
    ****************
    Bedankt voor het volgen van mijn blog - het wordt zeer gewaardeerd! O)
    Ik volgde je blog, volg dan terug
    ++++++++++++++++

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb me geabonneerd hoor! Ik heb de eerste aflevering net gekeken en ik vond het echt een super leuk programma! Ga vooral zo door!
    Groetjes, Milou
    www.miloushaaksalon.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen