donderdag 22 augustus 2013

Samen haken

DE WORKSHOP IS VOL
een volgende staat gepland op 20 oktober, nadere informatie volgt

Als vervolg op het vorige bericht:
De haakworkshop Samen haken wordt gegeven in de tuin van mijn ouders. Ook met minder mooi weer kun je daar goed zitten.
Of je nu gevorderd of beginnend bent, iedereen is welkom. Vandaar een kleine groep.
De dag is inclusief hapje, dranken, lunch en materialen.
Er zullen haaksels en boeken liggen ter inspiratie en wellicht inspireren we elkaar!




Share on TumblrPin It!

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Helaas, kan ik niet:-( Misschien een andere keer;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees ik net in de Flow, dat jij , net als ik, in Almere woont. Wat leuk!
    Ik lees je blog met veel plezier en de vrolijke kleuren van je werk zijn een inspiratie voor me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I want to buy your book I am in Australia, how can I do that?

    BeantwoordenVerwijderen