zondag 5 mei 2013

Gehaakte tas

Ik haakte deze tas met Hawaii naald 5. Ik heb 3 kleuren blauw gebruikt, steeds in dezelfde volgorde. Ik haakte om en om 1 toer en dan twee toeren met dezelfde kleur. Het lijkt dus lukraak maar dat is het niet;)

Ik haakte in halve stokjes, in de voorste lus, met de "verkeerde kant" voor. Zo krijg je aan de ene kant halve stokjes en aan de andere kant een ribbel. Als ik dit met de "goede kant" naar me toe haakte, dan was het een heel ander effect. Heel gek, vind ik zelf. Het komt omdat je rond haakt, want heen en weer is het effect anders.

Kortom: er is, nu de tas af is, geen voor of achterkant want ik vind beide kanten mooi!

As je helemaal niets van mijn verhaal begrijpt; dat begrijp ik. Mail me gerust: saarenmien@gmail.com

Binnenkort meer over het garen; ik ben druk bezig om te kunnen starten met een online winkeltje!







Share on TumblrPin It!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren blauw! veel succes bij het starten van je webwinkeltje. Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helder blauw, zomers fris:)
    Een eigen webwinkel, super!
    Ik hou het in de gaten.
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, lekker zomers! En ben benieuwd naar je webwinkeltje!

    Lieve groet,
    Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren zeg! En wat leuk, een eigen webwinkeltje. Veel plezier met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op blauw, dus deze tas is helemaal goed! Leuk joh, een webwinkeltje, ben benieuwd....

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh!! I really love this combination of blue-sky!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een vraag. Zou jij ook op bestelling een tas kunnen/willen namaken van een voorbeeld? Ik heb een tas gezien die ik heeeeeeeeeeeel graag wil hebben op de volgende site: http://www.myisabelli.com/mochila-bags/mochila-valentina. De tas is daar €169, dat kan ik niet betalen voor een tas. Ik vind het patroon van deze tas heel mooi, en vooral de kleuren. Het mintgroen/lichtblauw en het knalroze zou wat mij betreft wel wat mee mogen overheersen dan het oranje/geel. Het patroon mag ook best afwijken van dit patroon, maar ik zou wel graag iets soortgelijks willen. Ik ben zelf totaal niet creatief. En ben daarom op internet op zoek naar mensen die dat wel zijn. Ik zou graag horen of er iets mogelijk is. Als je mij wilt antwoorden, zou je dat willen doen op inge_vanolst@hotmail.com. Ik wacht (hopelijk positief) antwoord af. Groeten Inge

    BeantwoordenVerwijderen