dinsdag 14 mei 2013

Create 'n Date

Ik vind het ontzettend leuk en inspirerend om online mensen te ontmoeten die gek zijn op haken, kleur en mooie zelfgemaakte dingen. 

En nog leuker vind ik het om deze mensen in het echt te zien, te spreken, te ruiken en te voelen... (niet al te letterlijk natuurlijk, wel een beetje ;) 

Het wonderlijke vind ik dat, ondans het vreemden zijn, er een sfeer hangt alsof dat niet zo is. 

Op 2 juni organiseert Maaike (creJJtion) een heel fijne Create 'n Date in Amsterdam. Zij, Annemarie (Annemarie's Haakblog), Claire (Haken en meer...) en ik zijn daar ook. Het wordt een dag vol haken, kleur, lekker eten (!) en verrassingen. 

Vind meer informatie hierover op Create 'n Date. 

Inschrijven kan via info@createndate.com 



Tot dan? 


Share on TumblrPin It!

6 opmerkingen:

  1. You are soooooo lucky! OMG it is going to be an awesome day and I can't wait to read all about it. I have a BIG request please - I am putting forward a plight, a request in fact I am begging - please discuss hosting a blog week for crocheters. There is a great need for a blog week where we blog surrounding our work, local and global trends in crochet, yarn etc. I think a 7 day blog week is too much, 5 days of different topics for each day will be great. The recent blog week I participated in was nice, but there were hardly any hookers (and none of the great Dutch ones!) participating. We need a platform of our own and if anyone can pull it off, it is this group. I wish I could join you, but will for sure shout when I visit Amsterdam again! Groetjes en lekker aand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dit! Wij hebben ons ingeschreven met z'n drietjes..en hebben er vreselijk veel zin in !! Tot 2 juni XMir

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super idee! en Initiatief! Ik heb mij aangemeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I´m so happy to meet ya all in Amsterdam!!!
    See u on June 2nd,
    Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij dat i k er op het nippertje bij kon zijn !!!! Wat heb ik genoten ( iedreen genoot ) leuke workshops, deskundige en inspirerende begeleiding...en al die kleurtjes , nieuwe blogs en websites om te bekijken, ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwendag ! Toplocatie, topweer, fantastische catering, leuke workshops, deskundige en enthousiaste begeleiding, kleurtjes, inspiratie.....ik heb genoten, spreek graag weer 'n date af. ,

    BeantwoordenVerwijderen