donderdag 14 maart 2013

Weekendje weg

Wij gingen een weekend naar Ameland. En uitgerekend dit weekend was het Siberisch koud en stond er harde wind. Mijn handen voelden binnen een minuut alsof er een Biedermeier kast op was gevallen. Kindlief huilde alsof haar leven ervan af hing. Door wind en regen fietsten wij, gelukkig met wind in de rug, 10 km lang naar ons hotel. Daar kwamen wij erachter dat er ook gewoon busjes rijden waarin fietsen ook mee mogen.

Nog niet eerder was ik zo blij met een open haard. Daar hebben kind en ik dan ook twee dagen van genoten. Manlief trotseerde het harde weer op het mulle zandstrand en de bossen. 90 km lang, op zijn mountainbike. Wat een stoere vent...

Zo lekker om weer thuis te zijn, ook al hebben wij dan geen open haard...













Share on TumblrPin It!

11 opmerkingen:

  1. Pff zeker stoere vent.........wat was het koud, laat staan daar op het eiland zeg pff.
    Groot gelijk dat jullie de openhaard opzochten.
    Wat een heerlijke vrolijke lente foto`s heb je hier neer gezet zeg♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm...ik geniet van je foto's!!! Fijn hoor!

    En een héle stoere vent!!! Jee...zo'n één heb ik niet hoor...die blijft ook liever bij de openhaard haha.
    Toch ook wel lekker om er even uit geweest te zijn :o)

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt altijd zo van die leuke vrolijke kleurige foto's die me een goed gevoel geven. bedankt! :-)

    Mag ik eens vragen welke wol op de foto van alle draden samen en op de foto met het mandje staat? Ze ziet me er zo lekker zacht uit... :-)

    Groetjes!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ann, dat is Hawaii, binnenkort meer hierover. Spannend he:)

      Verwijderen
    2. Bedankt! Ja inderdaad, spannend! :-)

      Verwijderen
  4. Oe dat klinkt heel koud! Je foto's zijn om van te genieten. Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och je arme kind, wat een sneu begin van jullie weekendje weg.
    Gelukkig kwam het daarna goed, lekker hoor zo'n openhaard, dat zou ik thuis ook wel willen.
    En ook ik word blij van je foto's, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha, ik moest zo lachen die opmerking over die biedermeier kast. Echt funny!!
    Zo zie je maar weer, home sweet home..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een lekker weekend, ondanks de kou. Lekker bijkomen bij een warm haardvuur heeft ook zijn charmes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk een weekendje weg maar met dat koude weer niet echt een heerlijk lange wandelingen-weekend. Ik zou dan ook lekker alleen maar binnen gaan zitten bij de open haard. Heerlijk! Nu wachten op het echte lenteweer. Ik geniet vast van je prachtige kleurrijke lente foto's :-)
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie het al helemaal voor me... GEZELLIG doorwaaien aan zee... kind huilen, half bevroren... ;) Gelukkig was er een open haard. En wat is het dan fijn om weer thuis te komen he? Jij hebt lekker veel kleur in je huis, lekker vrolijk zeg!

    Lieve groet,

    Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen