maandag 28 mei 2012

De Utrechtse Fabriek

Moe en zeer voldaan ben ik thuis van een dagje "Blogshoppen".

Via een goede vriendin kwam ik op het idee. Zij was in Lisserbroek geweest en ik had daar Utrecht van gemaakt "vast hetzelfde" dacht ik. Samen met schoonzus ging ik op pad. We konden met de bus, maar "lopen is leuker" dachten we en vriendlief had voor ons een kaartje getekend hoe we konden lopen. We liepen een andere route via de Witte Vrouwen buurt (prachtig!!) naar het Griftpark, waar de buitenmarkt werd gehouden. 55 stalletjes met ontzettende veel creatieve, handgemaakte of zelfontworpen creaties. Ik heb mijn geld laten rollen en ik ben blij dat ik dat heb gedaan want het is goed besteed. Wat is alles met liefde gemaakt, ingepakt en opgezet! Enthousiast publiek en een super locatie.
Echt een aanrader voor een volgende keer!


Een truitje van Molo met dezelfde kleuren als het bloemenkussen! Grappig he.


Share on TumblrPin It!

2 opmerkingen: